
Särskilt omtyckta hittills är Facebook-sidorna i Ungern och USA. På väldigt kort tid vann kampanjen 1 500 nya fans i USA och nästan 2 000 nya fans i Ungern.
Till framgången bidrar DZT:s marknadsföringsaktiviteter i ett brett spektra av medier. Dessutom integrerar de olika marknaderna kampanjen i sina nyhetsbrev, puffar för den på Facebook och andra relevanta plattformar och följer aktiviteterna i sitt pressarbete. DZT har också placerat kampanjen på sin hemsida under “Special Offers“ och lagt ut tematiska banners på sina marknadsspecifika hemsidor.
Med kampanjen vill DZT göra resenärer uppmärksamma på reselandet Tysklands prisvärda och högkvalitativa standard. Till slutet av augusti kan alla deltagare sätta ihop sin personliga drömresa med appen som är integrerad i DZT:s internationella Facebook-sidor. Kampanjen finns även som microsite på www.germany.travel/specialoffers.
Ämnen i artikeln
Genom att anmäla dig godkänner du OK-förlagets personuppgiftspolicy.