Nästa artikel
OKQ8 vann pris för bäst service
NYHETER

OKQ8 vann pris för bäst service

Publicerad 4 juni 2019
OKQ8 kammade hem guld i inte mindre än två kategorier när ServiceScore i dag presenterade sin årliga mätning. Undersökningen visar att OKQ8 ger bästa kundservicen bland både drivmedels- och biluthyrningsbolagen i Sverige.

ServiceScores gör sedan 2012 årliga mätningar där svenska folket rankar servicenivån bland företag inom olika branscher. Hyrbilar är en helt ny kategori för i år och i den kategorin får OKQ8 utmärkelsen för första gången. I kategorin bensin får OKQ8 utmärkelsen för femte gången. Nomineringarna bygger på över 3 000 konsumenters svar på hur olika företag ger dem service och bemöter dem som kunder. 

När årets vinnare i dag presenterades stod OKQ8 som vinnare både inom kategorin bensin och hyrbilar, när svenska konsumenter rankar OKQ8 är bäst i branschen på kundbemötande och service när det kommer till bensin och biluthyrning.

– Det känns otroligt kul att återigen få ta emot denna utmärkelse. Vi gör det tack vare alla våra fantastiska medarbetare, deras engagemang och känsla för service. Det är ett kvitto på att vårt långsiktiga arbete med kundfokus och service verkligen lönar sig, säger Roger Blomstrand, Head of Retail Sales and Operations på OKQ8.

Ämnen i artikeln

Missa inget från Husbil & Husvagn

Genom att anmäla dig godkänner du OK-förlagets personuppgiftspolicy.