Bild
Nästa artikel

Vinn biljetter till "Vi hade i alla fall tur med vädret-igen!"

Nyheter

Se hur det går för Gun och Gösta den här gången


Uppdaterad:
Tävlingen avblåst:
Biobiljetterna har vunnits av conny-555, hbennyj, home-car, svenrik och KABE-RO. Grattis säger vi på redaktionen! Nu behöver vi bara era namn och postadresser så vi kan skicka biljetterna, maila dessa till jimmie.obom@husbilhusvagn.se
--------------

Vi lottar ut 5 x 2 biljtter till nya filmen med Claire Wikholm och Rolf Skoglund i rollerna som Gun och Gösta. Det har gått 28 år sen sist och nu ska de ut på vägarna igen. Förra gången campade de i husvagn, nu har de gått över till husbil. Filmen kom 1980 och har sedan dess visats flera gånger i Sveriges television.
"Vi hade i alla fall tur med vädret - igen!" har premiär fredagen den 5/12.

Biobiljetterna gäller på valfri biograf (SF Bio och Svenska Bio) till och med den 15/1. Skynda dig att bli medlem i vårt forum och kommentera nedan om du vill ha biljetterna.








Taggar: Nyheter
Vinn biljetter till "Vi hade i alla fall tur med vädret-igen!"
Vinn biljetter till "Vi hade i alla fall tur med vädret-igen!"
Vinn biljetter till "Vi hade i alla fall tur med vädret-igen!"

Kommentarer

#1
conny-555
2008-12-02 18:31

Hejsan !

Jag har sett (vi hade i alla fall tur med vädret) flera gånger (en guldfilm) så denna nya film är ju ett måste ,kan inte missas....

Biljetter till denna film skulle vara högt uppskattade.........

HÄLSNINGAR CONNY

#1
hbennyj
2008-12-02 19:33

Det skulle inte sitta fel med ett par fribiljett till filmen!!!
HBJ

#1
home-car
2008-12-02 21:50

Gösta har rätt inställning till det fia livet...

#1
svenrik
2008-12-02 23:11

Slående och bekant
Svenrik

#1
KABE-RO
2008-12-03 16:53

Jag skulle järna vilja se filmen
mvh Bertil

#1
bf
2008-12-04 07:08

Hej !
Som nybliven husbilsägare efter många år med husvagn, kanske man kan få några tips.
(om vad man inte skall göra)
Hälsningar
bf

#1
Enebacken
2008-12-04 16:07

En film som måste ses! Vi har skrattat många gånger åt första filmen och biljetter till denna skulle sitta perfekt!
Hälsningar Janne

#1
brusen-1
2008-12-04 19:24

Visst har hon rätt Sissila tiden går, Åk HUSBIL o må bra!

#1
LMC-Chris
2008-12-05 10:45

Vår husbil är avställd och står och längtar till vår.
Husbilssemester på bio - jag tackar om jag får.

#1
ankie149
2008-12-05 13:31

Tycker det skulle vara jättekul att se fortsättningen vi har ju husbil själva och den verkar kul, så jag skulle gärna vilja vinna biljetter och det vore en passande födelsedagsprent.

Kram från Ankie

#1
jobe
2008-12-05 15:49

Har man sett den förra så måste man ju se den här oxå

#1
Burstner
2008-12-05 23:13

Skulle vara toppen att få två biljetter.

#1
EvaD
2008-12-06 16:21

Som husbilsresenär ser jag och min husbilschaufför fram emot att få köra ner på Stora Torget i Borås med husbilen och parkera för att titta på filmen.

#1
Micke
2008-12-06 16:29

Filmen verkar vara riktigt ball !
Att åka husbil är ett verkligen mitt kall !

Bästa hälsningar
Micke

#1
beny
2008-12-07 17:05

Husbilslivet, kan det bli bättre? Verkligheten bättre än filmen. Härligt att skratta åt alla fördomar hur man lever i husbil.

#1
bossen
2008-12-08 13:56

Hej!

Den förra "vi hade i varje tur med vädret" var toppen. det verkar som den nya inte går av för hackor heller. det lilla vi sett hitills. vi tycker att livet på hjul är toppen, mycket lättare än båtlivet.

MVH
Bossen

#1
GRISEN44
2008-12-08 16:18

Det vore kul att se film nr två också, nu när vi bytt till husbil

#1
GRISEN44
2008-12-08 16:23

biljett till filmen vore toppen när vi nu har köpt husbil GRISEN44

#1
bokand
2008-12-08 21:58

Går det verkligen att leva upp till föregångarens höjdpunkter? Den som vinner får se!

Hej!

Vi har förståelse för att du använder adblocker, men hoppas att du kan stänga av den för vår sajt. Annonser är en förutsättning för att vi ska kunna fortsätta att driva sajten.